5/04/2013

soft illustration 2


Oto moje kolejne zmagania z bajkowymi ilustracjami. Może nie są jakieś stylistycznie odjechane ale bajki dla dzieci mają być z założenia ładne, kolorowe i proste ( tak mi się wydaje ;p)

Ostatnio tez założyłam konto na Facebooku- FB RUDEOWL
 Nigdy nie pomyślałabym, że takie założę skoro mam bloga ale okazało się że wygodniej jest mi wrzucać na szybko jakieś zdjęcia z etapów czy pisać cokolwiek, więc chętnych zapraszam do siebie na FB. Jeszcze do końca nie orientuje się we wszystkim, ale powoli się tego nauczę mam nadzieje  xD 

A kolejnym zmaganiem jest wróżka pszczołka którą widać poniżej. Swoją droga jest to przyjemne ćwiczenie kolorowania w digitalu i rysowania pewnych prostych kresek, bo na razie są one u mnie troszkę niepewne jak widać.

ENG:
Those are my further struggles with children illustrations. Maybe they are not perferct or surprising but I guess illustrations for kids should be nice, colorful and simple ( just my guess ;P ).

Recently I made a facebook fanpage -FB RUDEOWL 
Normally I wouldn't have thought about it since I have blog. But it's sometimes more comfortable to post things on FB because it's fast. I don't know how to operate everything on my fanpage but I hope I'll learn this quickly.

My next struggle is fairy bee which you can see below. It's an enjoybale exercise for coloring and drawing straight lines because right now my lines are a little messy.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz