4/27/2013

soft ilustrations for kids

 Już jakiś czas temu zaczęłam uczyć się nowych rzeczy, dzięki którym powstało moje portfolio - www.rude-owl.pl które skupia moją mniej krwawą część twórczości heh Mój wytrwały nauczyciel 
 spisał sie jak widać wyśmienicie . A poniżej kilka delikatniejszych i mniej mangowych ilustracji.
Dla osoby która całe życie malowała tylko w jednym stylu ciężko później jest się wyzbyc mangowych korzeni w innych pracach...niestety D: Zwłaszcza gdy sama nie wiem do końca jak bym chciała aby wyglądał ten mój inny styl. Jednak ćwiczenia jak widać powoli skutkują (troszkę ;p)


Eng:
Lately I've been learning new things, to create my portfolio - www.rude-owl.pl which focuses on the less bloody part of my art heh. My patient teache  

 did a good job. Below you can see some not-so-manga-like style illustration for kids.
 Unfortunately for a person who draws only in one style it's really hard to get rid of manga roots in other works... D: Especially when I don't know how my other style should look like. Well, I present you results of my struggle.





2 komentarze:

  1. Piękne mangowe obrazki.... XD Wyszło ładne ale widać, że to manga. Jak chcesz się wyrwać z mangi to zacznij od czegoś co nie ma nic wspólnego z tym stylem bo ilustracje dla dzieci są złym pomysłem. Piszesz, że NImportant to Twoja nauczyciel... jakoś tego nie widać. Rysujcie całkiem inne rzeczy. Pewnie się wzajemnie wspieracie ale jakoś nie widzę tu spólnego wpływu. Zresztą NImportant chyba nie umie rysować mangi. Widać że ty lepiej radzisz sobie z anatomią człowieka więc poszukaj sobie innego nauczyciela. NImportant wiele by się od Ciebie nauczyła.

    OdpowiedzUsuń
  2. NI uczy mnie htmla a nie rysunku :D chodziło mi o zrobienie strony internetowej a nie o jej zawartość, no ale pisarz ze mnie marny i różnie to można odczytać xD

    OdpowiedzUsuń