11/26/2012

Utu An




Wiem blog z miesiąca na miesiąc umiera ale nie będzie to wieczne!. Ciągle obiecuje, że to już, ale pewnie dopóki nie będę trzymała w ręku wydrukowanego tomiku to mój czas na rysowanki dla siebie się nie zwiększy. Mimo, że ostatnio udało mi się stworzyć znów parę nowych szkicy do kolorowania a nawet jedną trochę pokolorować. Pan powyżej to nowy ocek który niestety pojawia się dopiero w 2 tomie ale do dobry czas na wytestowane jak mu będzie w kolorach, zwłaszcza że ma rudą czuprynę xD Ogolnie bohaterów jest jeszcze paru innych, więc może jak znajdę czas to Wam ich przedstawię ^3^
Zastanawiałam się też czy nie zrobić postu o tym czym rysować komiks, na czym itp. bo jest to temat ciągle powracający gdzięs tam w pytaniach do mnie a jakoś unikałam pisania postu na ten temat bo wydawało mi się to proste i banalne. 
A i zapomniała bym, mój poprzedni nick odszedł w zapomnienie i z vcx88 stałam się już pełnoprawnym RudeOwl, choć jeśli ktoś śledzi Da to to zauważył. Mam też wiele planów sięgających daleko na przyszłość ale nie wiem ile uda mi się ich spełnić więc nie będę Wam o nich opowiadać, jedynym pewniakiem jest to, że mam zamiar opublikować na razie cześć komiksu w sieci ale gdzie i jak to się dowiecie w swoim czasie bo to też jest w fazie planu, tylko tego bliższego xD


4 komentarze:

  1. Napisz, napisz, czym się robi komiksy.^^ Ja co prawda raczej nie skorzystam, bo to nie moja działka, ale chętnie poczytam.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jezu, te deski... jak Ty je namalowałaś?!?! O.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. normalnie, nawet użyłam tylko jednego koloru (indygo)xD pewnie lepiej będzie je widać dopiero na skanie bo tutaj i kolory są zmienione i w ogóle ostrością te foty nie grzeszą, że połowa szczegółów znikła xD

      Usuń