7/14/2012

Payne`s

Jestem właśnie w trakcie kolorowania kolejnej ilustracji i wieść jest straszna. Niestety droższe farbki są lepsze ;_; przynajmniej w kolorach niebieskich i zielonych jak na razie .Lepiej kryją, widać że ich na pigmentowanie jest o wiele większe bo jak zrobimy plamę to kolor jest jak namalowany pisakiem, jednym słowem rewelacja, tylko nie dla portfela. A i co zauważyłam moje farbki Phenix po wyschnięciu na dużym obszarze wyglądają czasem jak by się ścięły, tak samo jak chce się zrobić jakieś przejścia mocne to robią się czasem zacieki jakby pigment sam siebie odpychał nie łącząc się tylko pozostawiając miejsce dla wody która płynie rowkami miedzy drobinkami pigmentu a tutaj tego w ogóle niema, przynajmniej jak na razie ^.^ I jeden kolor stał się moim faworytem a jest to szarość payne`s , nie jest to zwykły szary kolor, co widać na tym skrawku. Fajnie dopasowuje się jego odcień wraz z tym koło czego nim pomalujemy, gdy pojawia się koło chmur (zamek jest w kolorze szarości) wygląda jak bardzo ciemny pruski niebieski albo indygo, a gdy położymy go obok zieleni (liście) staje się bardzo ciemną zielenią-kolor kameleon. Jego warto mieć w swojej kolekcji  ^.^

PS. Kwiatki nie sa moją mocną stroną chyba <_< moje ciężkie kolorowanie tratuje kwiatki i robi z nich betonowe pomniki natury :O delikatność to nie ja =___= "

1 komentarz:

  1. łał, zamek w tle świetny, a kwiatki też robią dobry efekt! mnie się podoba :)

    OdpowiedzUsuń