9/30/2011

12345

Mam ostatnio zastuj , tak wiem D:
Sama nie mogę się zdecydować co powinnam tutaj wrzucać. Wip-y? Nie są zbyt nudne ? ja często zapominam o całym świecie podczas malowania i często także o tym żeby uwiecznić jakikolwiek etap pracy D: Może więcej opisów narzędzi ? często jest tak że,  nie wiemy co kupić aby długo nam służyło i do tego satysfakcjonowała nas funkcjonalność narzędzia ? a nie każdego stać na technikę prób i błędów.  Jakieś inne idee?  Pewnie i tak skończy się na tym że będzie tu istny kogel mogel ;F
A tak poza tym postanowiłam popracować nad tym blogiem, na razie zmieniłam wygląd, chciałam żeby był bardziej przejrzysty , ale gdzie się ustawia zwykłe białe tło? chyba sobie po prostu wklepie białą stronę z Psa xD
Niedługo skleję nowy nagłówek, mam już pomysł , tylko muszę wygrzebać aparat i naładować mu baterię C:

A na razie macie parę moich ostatnich prac dla tych którzy nie znają mojego konta na Da i nie śpieszno im klikać w boczne zakładki xD

3 komentarze:

  1. Świetne prace. Co do wstawiania WiPów to osobiście lubię oglądać początkowy i końcowy efekt pracy, więc jak coś wstawisz to chętnie zobaczę ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. hej, znam Cię z DA :) bardzo ładne prace, nie mój styl, ale doceniam ilość szczegółów i eleganckie kolorowanie ^__^ no i nie mam się do czego przyczepić :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Yoko więc postaram się trochę sfocić moją prace nad która teraz siedzę;p
    Nekou dzięki C: i nie martw się na Da się zdążyli do nich przyczepić xD

    OdpowiedzUsuń