7/29/2011

Farby akwarelowe



Farbki jeszcze zapakowane, zaraz po podarciu koperty i odwinięciu babęlkowej folii której było tyle, że można by nią obwinąc ze 4 laptopy xD (postarali sie o umilenie nudnych chwil i chyba chcieli mi zrekompensowac 3 tygodnie oczekiwań spowodowane wysłaniem na inny adres mojego zamówienia)
Są to farby akwarelowe firmy Phoenix, 24 kolory.
Dlaczego kupiłam cały zestaw? bo i tak kończą mi sie podstawowe barwy które musiała bym kupic, więc tu mam taniej wszytko razem ;)




 Opis kolorów na pudełku.
I na koniec mój test na kartce Canson 250g/m. Jest to jedna próba na różnych ujeciach. Zdjecia są troche ciemne bo mam kiepski aparat ale w miare dobrze odwzorowują kolory. Sa one jaskrawe,
i dobrze kryją oprócz jedego odcienia zieleni i brązu które są delikatniejsze, ale pewnie na każde pudełko trafia sie jakas taka farbka która jest inna niż pozostałe jesli chodzi o konstystencję
i zazwyczaj jest to właśnie w tych przedziałach barwowych, nie wiem może ja jestem na to uczulona ale przy farbkach z innych firm też mam takie odcienie zieleni i brązu które dobrze nie kryją i maja słaby pigment tak, że po nałożeniu na kartkę barwa jest strasznie blada .
Już miałam farby z tej firmy i szczerze je polecam cena w stosunku do jakości jest bardzo zadowalająca, przynajmniej dla mnie. Napewno doczekaja się wielu testów na moich rysunkach ;P

PS. Tak sobie myślę, że jesli ktoś chciał by kupic te farby jako swoje pierwsze i jedyne to brakuje mi w nich ładnej soczystej zieleni, takiej jaskarwej i kolor brunt sienna tutaj jest całkiem brązowy a w innym zestawie mam go takiego bardziej pod rudy brąz lub carmel i własnie ten odcień jest bardzo dobry do kolorwania skóry mangowych postaci bo nie jest ani brazowy, ani czerwony ani pomaranczowy tylko taki pomiędzy nimi, więc pod tym kątem mozna byc nie dokonca usatysfakcjonowanym z tej palety odcieni, choc kolor skóry mozna robic na wiele sposobów uzywając innych kolorów lub dokupic sobie osobno tubkę z odpowiednim kolorem ;)

1 komentarz:

  1. Kurde jak tak na nie patrzę to aż bym sobie pomalowała hum hum.... A może nawet nabrałam ochoty na nauczenie się malowania akwarelami xD

    OdpowiedzUsuń